Uitstap naar de Wiezo

Seniorenmiddag bij de Wiezo

Ook dit jaar is er tijdens de Wiezo / Wierdense Zomerfeesten weer een seniorenmiddag. Dit festijn wordt gehouden in de recreatiezalen van de seniorencentra van Wierden. Natuurlijk is er een Bingo waarbij veel schitterende prijzen te verdienen vallen. De seniorenmiddag begint in de Botterhof, Kandjoli en ’t Holtinck op dezelfde tijd. De toegang is gratis en ook de deelname is gratis. Natuurlijk krijgt u een lekkere kop koffie aangeboden.
Door Taxi Schasfoort (0546 – 576010) kunt u zich tegen een speciaal tarief laten vervoeren.

Bekijk seniorenmidddag

Ouderen van buiten de zorgcentra zijn ook welkom op deze middag. Bent u als senior aangemeld bij Stichting Samenzijn, neem dan contact op met Gery Holterman om u via de Stichting Samenzijn het vervoer en begeleiding te regelen voor dit leuke evenement.

Wanneer op het programma?

De seniorenmiddag begint op vrijdag 21 juli 2017 om 14:30 uur.